Створення авто марки Honda відбулося в 1946 році. Її будує японський першовідкривач, інженер і автогонщик Соітіро Хонда, що народився в 1906 році. Фурор фірми Honda з її найбільше ніж 50- літньою ситуацією отриманий завдяки його винахідливому й нетрадиційному виду мислення й страсті.
Народжений в убогій родині Соітіро, не закінчивши середній навчальний заклад, в 16 років прилаштувався вихованцем у компанію по ремонту автомобілів у Токіо. Рання причепливість до машин була визначена спеціальністю його засновника - коваля, що займався ремонтом велосипедів, що й прищепив нащадкові бази рішення технічних фішок. В 1928 році, зібравши необхідні засоби, він повернувся у власне місто в периферії Хамаматсу й створив слідом за тим першу ремонтну майстерню. Цього року він зробив гроші перший з великої кількості власних наступних патентів - він видумав перемінити в колесах дерев’яні спиці на залізні.
Винаходи Соітіро Хонди принесли йому популярність людини, яка знаходить звичайні рішення для важких проблем. В 1938 році він видумав поршневе кільце. Випуском кілець і промишляла базована ним в 1937 році компанія Tokai Seiki Heavy Industry. В 1945 році, після того, як його завод значно був розрушений під час боротьби й землетрусу, Соітіро реалізує Tokai Seiki фірми Toyota через 450000 йен. Пізніше, прилаштувавши двигун до власного велосипеда, Соітіро створив у такий спосіб мотовелосипед. Потім, він підібрав ще з десяток мопедів для власних друзів.
Побачивши ентузіазм, Хонда вирішує серйозно зайнятися створенням даних автотранспортних засобів. В 1946 році він створив з назвою Honda Technical Research Institute "ВНЗ технічних вивчень Хонда". В 1947 році стартувало приготування головного продукту фірми - двохтактного мотора розміром 50 куб.см A-type. Через рік, в 1948-му, фірма замінила заголовок на Honda Motor Company, щоб пасувати духу часу, і почала конструювати й виробляти байки. 1-ий байк фірми марки Dream, випущений в 1949 році був обладнаний движком розміром 98 куб.см. Тоді у фірму влаштувався працювати в якості члена Ради начальників Такео Фудзисава - людина, яку вважали другим татом-основоположником Honda. Між ним і Соітіро Хондой був розподіл можливостей – Хонда промишляв проектуванням і створенням, Фуджисава - продажами й колективним керуванням.
Народжений в убогій родині Соітіро, не закінчивши середній навчальний заклад, в 16 років прилаштувався вихованцем у компанію по ремонту автомобілів у Токіо. Рання причепливість до машин була визначена спеціальністю його засновника - коваля, що займався ремонтом велосипедів, що й прищепив нащадкові бази рішення технічних фішок. В 1928 році, зібравши необхідні засоби, він повернувся у власне місто в периферії Хамаматсу й створив слідом за тим першу ремонтну майстерню. Цього року він зробив гроші перший з великої кількості власних наступних патентів - він видумав перемінити в колесах дерев’яні спиці на залізні.
Винаходи Соітіро Хонди принесли йому популярність людини, яка знаходить звичайні рішення для важких проблем. В 1938 році він видумав поршневе кільце. Випуском кілець і промишляла базована ним в 1937 році компанія Tokai Seiki Heavy Industry. В 1945 році, після того, як його завод значно був розрушений під час боротьби й землетрусу, Соітіро реалізує Tokai Seiki фірми Toyota через 450000 йен. Пізніше, прилаштувавши двигун до власного велосипеда, Соітіро створив у такий спосіб мотовелосипед. Потім, він підібрав ще з десяток мопедів для власних друзів.
Побачивши ентузіазм, Хонда вирішує серйозно зайнятися створенням даних автотранспортних засобів. В 1946 році він створив з назвою Honda Technical Research Institute "ВНЗ технічних вивчень Хонда". В 1947 році стартувало приготування головного продукту фірми - двохтактного мотора розміром 50 куб.см A-type. Через рік, в 1948-му, фірма замінила заголовок на Honda Motor Company, щоб пасувати духу часу, і почала конструювати й виробляти байки. 1-ий байк фірми марки Dream, випущений в 1949 році був обладнаний движком розміром 98 куб.см. Тоді у фірму влаштувався працювати в якості члена Ради начальників Такео Фудзисава - людина, яку вважали другим татом-основоположником Honda. Між ним і Соітіро Хондой був розподіл можливостей – Хонда промишляв проектуванням і створенням, Фуджисава - продажами й колективним керуванням.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.