Деу (Daewoo Motor Co., Ltd.), південнокорейська компанія, що спеціалізується на випуску автомашин. Штаб-квартира розташована в Сеулі. Daewoo базується в 1972 році південнокорейською фірмою Shinjin Motor і концерном General Motors(USA).
1983 – Створення свіжого корейсько-американського СП із іменем Daewoo Motors. Його засновники – компанія Daewoo і концерн General Motors.
Першою моделлю марки стала "Le Mans", побудована на базі першого покоління "Opel Kadett E". Сьогодні, без будь-якого перебільшення можливо заявити, що Le Mans – це відомий посередині нових іномарок на вітчизняному ринку легковий автомобіль.
Його виробництво тісніше пару років перекинули з Кореї на всілякі відділення (в Узбекистані – Uzdaewoo, у РФ – "Червоний Аксай" і в Румунії – Rodae). Модель можна вважати з не дуже великою натяжкою вітчизняним легковиком. Останню генерацію пріснопам'ятного Opel Kadett E (Західна Німеччина 1984-1991 рр.), який по ліцензії почали створювати в 1986 році в Кореї ( під прізвищем Pontiac Le Mans для експорту в Сполучені Штати й Канаду й під іменуванням Daewoo Racer для районного базару).
Після ще однієї модернізації на початку березня 1995 року модель перейменували в Nexia (Cielo для Кореї). Саме дана модель із подовженим на сто мм чотирьохдверним кузовом седан продовжує розширювати свої права на українському ринку.
1985 – Початок виробництва моделі "Tico".
1992 – Завершення спільної роботи з General Motors і перевтілення в самостійне підприємство в масштабах промислової категорії Daewoo.
1993 – Поява моделі "Prince" на базі апаратів "Opel Record/Senator".
1994 – Вихід моделі "Espero", кузов якої був сконструйований у дизайн-ательє Бертоне на шасі опелевської моделі "Ascona". Модернізація "Le Mans", новенька іпостась набула заголовок "Nexia". Компанія посідає третє місце в Кореї по випускові автомобілів. Поставлене завдання стати лідером корейського автобудування.
1996-1997- Поява моделей "Nubira", "Leganza", "Lanos", "D.Arts".
2000 – Кредитори південнокорейської фірми Daewoo основною масою голосів вирішили поділити Daewoo на 3 вільних частки. На світ з’являлося 3 свіжих фірми. Перша з них, Daewoo International, стане займатися тільки лише торгівельними операціями. Друга, Daewoo Construction, буде спеціалізуватися на розробці й виробництві.
1983 – Створення свіжого корейсько-американського СП із іменем Daewoo Motors. Його засновники – компанія Daewoo і концерн General Motors.
Першою моделлю марки стала "Le Mans", побудована на базі першого покоління "Opel Kadett E". Сьогодні, без будь-якого перебільшення можливо заявити, що Le Mans – це відомий посередині нових іномарок на вітчизняному ринку легковий автомобіль.
Його виробництво тісніше пару років перекинули з Кореї на всілякі відділення (в Узбекистані – Uzdaewoo, у РФ – "Червоний Аксай" і в Румунії – Rodae). Модель можна вважати з не дуже великою натяжкою вітчизняним легковиком. Останню генерацію пріснопам'ятного Opel Kadett E (Західна Німеччина 1984-1991 рр.), який по ліцензії почали створювати в 1986 році в Кореї ( під прізвищем Pontiac Le Mans для експорту в Сполучені Штати й Канаду й під іменуванням Daewoo Racer для районного базару).
Після ще однієї модернізації на початку березня 1995 року модель перейменували в Nexia (Cielo для Кореї). Саме дана модель із подовженим на сто мм чотирьохдверним кузовом седан продовжує розширювати свої права на українському ринку.
1985 – Початок виробництва моделі "Tico".
1992 – Завершення спільної роботи з General Motors і перевтілення в самостійне підприємство в масштабах промислової категорії Daewoo.
1993 – Поява моделі "Prince" на базі апаратів "Opel Record/Senator".
1994 – Вихід моделі "Espero", кузов якої був сконструйований у дизайн-ательє Бертоне на шасі опелевської моделі "Ascona". Модернізація "Le Mans", новенька іпостась набула заголовок "Nexia". Компанія посідає третє місце в Кореї по випускові автомобілів. Поставлене завдання стати лідером корейського автобудування.
1996-1997- Поява моделей "Nubira", "Leganza", "Lanos", "D.Arts".
2000 – Кредитори південнокорейської фірми Daewoo основною масою голосів вирішили поділити Daewoo на 3 вільних частки. На світ з’являлося 3 свіжих фірми. Перша з них, Daewoo International, стане займатися тільки лише торгівельними операціями. Друга, Daewoo Construction, буде спеціалізуватися на розробці й виробництві.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.